امروزه تمامی کسب‌وکارهای گوناگون از سیستم‌کامپیوتری برای انجام فعالیت‌های خود استفاده می‌کنند(دوره کاربردی نرم‌افزارهای مالی در تبریز). بخش حسابداری نیز مستثنی از این قضیه نبوده، و از نرم‌افزارهای‌ مالی برای اجرای فرآیندها بهره می‌جوید. کار با نرم‌افزارحسابداری موجب گردیده تا پروسه فعالیت این قسمت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام گیرد.

💎 ویژه بازارکار پروژه محور
💲 مشاوره 041-4164
📞 تماس 09361364164
⏱ پشتیبانی آموزشی پشتیابی بعد دوره
⭐ گواهینامه بین المللی
🎯 نحوه ثبت نام حضوری – تلفنی – اینترنتی

باتوجه به این‌که استفاده از روش‌دستی در بنگاه‌های‌اقتصادی سبب اتلاف وقت می‌گردد، و دقّتِ پردازش و گزارش‌گیری در رایانه بالاتر از متد سنتی می‌باشد؛ بنابراین تمامی کارفرمایان خود را ملزم به خرید و استفاده از نرم‌افزار‌حسابداری نموده‌اند.(آموزش حسابداری در تبریز)اساساً دلیل استفاده شرکت‌ها از نرم‌افزارها تنها به سهولت‌کار مربوط نمی‌شود، بلکه امکانات ویژه‌ای در این نرم‌افزارها وجود دارند که کیفیت‌کار را به‌میزان قابل‌توجهی افزایش می‌دهند.

ازجمله مزایای استفاده از برنامه‌های حسابداری شامل: تحلیل آسان اسناد و تنوع گزارش‌دهی می‌باشد.در این میان برای فعالیت در ‌حسابداری، علاقه‌مندان باید دانشِ کار با کامپیوتر و استفاده از نرم‌افزارمالی را کسب نمایند. حال اگر فردی توانایی‌ انجامِ این کار را نداشته باشد، نمی‌تواند بازخورد خوبی از عملکرد خود ارائه دهد، و باعث بروز مشکلات متعددی خواهد شد. به‌همین جهت، شرط ورود به بازارکار، علاوه‌بر یادگیریِ مفاهیم، ساختار و مباحث حسابداری به‌صورت کاربردی، فراگیری نرم‌افزار نیز می‌باشد.

دوره آموزش نرم افزار های مالی در تبریز

با توجه به موارد عنوان شده، مجتمع آموزشی آپادانا اقدام به برگزاری دوره کاربردی نرم‌افزار‌های مالی در تبریز طبق استاندارد‌های بالا و با استفاده از نرم‌افزار حسابداری مختلف می‌‌نماید. کار آموزان در این دوره صفر تا صد اصول حسابداری را فرا می گیرند و در پایان دوره گواهی معتبر بین المللی به آنها اعطا می شود(آموزش حسابداری در تبریز)

سرفصل دوره حسابداری در آموزشگاه آپادانا تبریز

تشخيص و كاربرد مفاهيم نظري حسابداري
انجام عمليات مربوط به مطالبات – سفارشات و پيش پرداخت ها – موجودي ها – دارايي هاي ثابت مشهود و نامشهود – بدهي ها و تعهدات
تشخيص مفاهيم سرمايه گذاري
تهيه و تنظيم صورتهاي مالي
تجزيه و تحليل صورتهاي مالي و تهيه نسبتهاي مالي
آموزش کار با نرم افزار سپیدار

اهمیت یادگیری نرم افزار های مالی

قطعا هر فردی که مباحث حسابداری را یاد می گیرد نیاز به آموزش نرم افزار حسابداری دارد، زیرا در حال حاضر سیستم حسابداری سنتی به سوی مکانیزه شدن حرکت نموده است و یک حسابدار بدون دانش کار با نرم افزار حسابداری نمی تواند در کار خود موفق شود.

با شرکت در دوره آموزش نرم افزار حسابداری در تبریز  (دوره کاربردی نرم‌افزارهای مالی در تبریز)آموزشگاه آپادانا مدرس عملیات مالی شرکت را با استفاده از ماژول های مختلف نرم افزار حسابداری پیاده سازی می کند و بدین طریق دانش پذیران فرصت یادگیری و تمرین با یک نرم افزار حسابداری را پیدا می کنند.

اگر شما حسابدار هستید اما احساس می کنید در کار خود حرفه ای نیستید، اگر به دنبال شغل مناسب در زمینه حسابداری هستید، اگر دانشجوی رشته حسابداری هستید و اگر به شغل حسابداری علاقه دارید، پیشنهاد می کنیم که این فرصت را از دست ندهید و در دوره آموزش حسابداری اموزشگاه آپادانا شرکت کنید.

انواع نرم افزار حسابداری

هر کدام از نرم افزار هایی که وارد بازر شدند دارای کارائی و مزایا و معایب مختلفی بودند. پدید آورندگان نرم افزار های حسابداری این نرم افزارها را به چند دسته تخصصی تقسیم میکنند:

  • سیستم حسابداری مالی
  • سیستم حسابداری انبار یا انبارداری
  • سیستم خرید و فروش و صدور فاکتور
  • سیستم بانک و صندوق و عملیات چک
  • سیستم حسابداری حقوق و دستمزد

وقتی تمامی این سیستم ها در یک پکیج جمع میشوند و با هم ارتباط دارند به ان سیستم حسابداری یکپارچه میگویند. ضمنا شرکت ها و افراد میتوانند هر کدام از سیستم ها را هم به صورت جداگانه تهیه کنند.(آموزش حسابداری در تبریز)

کاربرد نرم افزار حسابداری

بخشی از نرم افزار های حسابداری، برای حسابداری پایه هستند. یعنی کارهای معمولی. مثلا مدیریت حساب های بانکی. بررسی ضمانت نامه های بانکی برای پروژه های مختلف. سر رسید چک هایی که به فروشندگان کالا و خدمات داده شده است. دریافت مبالغ صورت وضعیت از کارفرما های دولتی و خصوصی و مدیریت دارایی های ثابت و بررسی اسناد دریافتنی و پرداختنی. این ها در واقع هسته یک سیستم حسابداری را تشکیل می دهد که نیاز مدیریت مالی را تامین می کند.

بخشی از نرم افزار های حسابداری، پروژه محور (PROJECT BASED ACCOUNTING) تعریف و طراحی می شود. یعنی شما بر اساس پروژه ای که در یک صنعت خاص در یک مکان و زمان خاص دارید، نرم افزار خاصی طراحی  یا خریداری می کنید تا آن نیاز خاص را بر طرف کند. این نرم افزار ها تلاش می کند تا سود شما در پروژه خاص بهتر رصد و افزایش یابد و از هدر رفتن منابع انسانی و کالایی، جلوگیری شود.

حداکثر سازی سودآوری هم در مدیریت منابع انسانی هم در نظارت بر حسن اجرای  تعهدات پیمانکار در مقابل مشتری (شامل کارفرما) صورت می گیرد.در نرم افزار های حسابداری پروژه محور، تلاش می کند تا هزینه های پروژه در حال و اینده بررسی و همه هزینه ها از نظر مدیریت پروژه محاسبه می شود تا در بهبود تصمیم گیری مدیران میانی و ارشد موثر باشد.(آموزش حسابداری در تبریز)

برخی از نرم افزار های حسابداری تنها به منظور مدیریت تنخواه صورت می گیرد. این نوع نرم افزار ها، فقط به منظور مدیریت تن خواه و بررسی جریان نقدینگی تخصیصی به واحد های مختلف عملیاتی و اداری در نقاط مختلف طراحی می شود و تلاش می کند تا روند پیشرفت طرح های توسعه ای و هزینه های آن ها را بررسی کند. این نوع نوع نرم افزار ها هم در سازمان های دولتی و خصوصی و شرکت ها کاربرد دارد.

برخی از نرم افزار های حسابداری به منظور مدیریت موجودی طراحی می شود تا به شرکت ها کمک کند تا سطوح موجودی صحیح را برای به  حداکثر رساندن سود و کاهش اتلاف هزینه و کاهش استهلاک و افزایش  ضرر و زیان، تحت نظر قرار بگیرند.(دوره کاربردی نرم‌افزارهای مالی در تبریز)

نحوه ثبتنام دوره حسابداری در تبریز

💢برای ثبت نام در دوره های حسابداری در تبریز 💢 می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از سه شعب مجتمع آموزشی آپادانا و یا تماس تلفنی با شماره تلفن چهار رقمی مجموعه ☎️☎️ (4164-041) ☎️☎️ و یا از طریق پیچ اینستاگرام آپادانا و یا از طریق ارسال پیام به شماره 09361364164 از طریق واتساپ اقدام به ثبتنام در این دوره نمایید(دوره کاربردی نرم‌افزارهای مالی در تبریز).

لیست انواع نرم افزار های حسابداری ایران

  • ابرستان
  • محض
  • تاویرا
  • هلو
  • اصناف
  • شایگان سیستم
  • کاوش
  • رایگان فکر
  • نرم افزار erp آرین سیستم
  • حسابداری ابری آمارسین
  • و…
به ما امتیاز دهید

دسته بندی شده در: