هزینه سنگین کلاس های حسابداری، عدم امکان شرکت در آموزشگاه حسابداری حضوری و تنظیم نبودن زمان برگزاری کلاس ها با ساعات کاری افراد شاغل، باعث شده است که بسیاری از علاقمندان نتوانند در دوره های آموزش حسابداری شرکت کنند(دانلود نمونه سوالات حسابداری).

برگزاری دوره‌ای که قادر باشد علاوه بر آموزش اصول حسابداری، افراد را برای ورود به بازار کار آماده کند، کلید حل ماجراست. آموزشگاه حسابداری آپادانا یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری در تبریز است که اقدام به برگزاری دوره آموزش حسابداری بازار کار نموده است که شما علاقمندان می توانید به صورت حضوری و غیر حضوری در دوره‌ها شرکت کنید.

بهترین دوره حسابداری در تبریز

دوره های آموزش حسابداری در تبریز  بصورت کاملا کاربردی و با امکان برگزاری کلاس ها بصورت حضوری و مجازی توسط آموزشگاه آپادانا.گذارندن دوره آموزش حسابداری بازار کار در بهترین آموزشگاه حسابداری تبریز تضمین کننده آینده شغلی موفق است. اگر دانشجوی حسابداری هستید یا به این شغل علاقمندید، دانستن مهارتهای ویژه بازار کار برایتان ضروری است.

آموزشگاه آپادانا ، متخصص آموزش حسابداری فنی حرفه ای همراه با استخدام در تبریز است. مواردی که کارفرما از یک حسابدار حرفه ای انتظار دارد، در این آموزشگاه می آموزید. علاوه بر این، برای استخدام هم معرفی می شوید.(دانلود نمونه سوالات حسابداری)

مهارتهای کاربردی یک حسابدار را در آموزشگاه فنی و حرفه ای آپادانا می آموزید. بعد از یک دوره آموزشی کوتاه زیر نظر حسابداران حرفه ای، وارد بازار کار می شوید و درآمد کسب می کنید. دانش آموزان، بانوان، آقایان و دانشجویان امکان شرکت در این دوره ویژه را دارند.

دانلود نمونه سوالات حسابداری

برای موفقیت و استخدام در حوزه حسابداری همین حالا با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیر

اهمیت آموزش حسابداری

دوره حسابداری آموزشگاه حسابداری آپادانا آغاز راهی است برای کسانی که دوست دارند به عنوان حسابدار جذب بازار کار حسابداری شوند. در حقیقت، کسانی که هیچ آشنایی با فن حسابداری مالی ندارند، برای آموزش حسابداری از این جا باید شروع کنند. این دوره حتی برای برخی از دانشجویان رشته‌های حسابداری، مدیریت و اقتصاد که احساس می‌کنند آنچه در دانشگاه آموخته‌اند برای جذب بازار کار کفایت نمی‌کند، نیز کارگشا است.

 به عنوان یک حسابدار خبره، باید با مفاهیم اولیه حسابداری، اصول حسابداری مالی، روش‌های انجام حسابداری بهای تمام شده، قانون مالیات در سازمان‌ها و شرکت‌ها و نحوه کار با نرم افزارهای حسابداری آشنا باشید. شما پس از اتمام دوره آموزش حسابداری می‌توانید به عنوان حسابدار در سازمانی استخدام شوید و به محاسبه حقوق و دستمزد و دیگر کارهای مالی بپردازید.

ماهیت رشته حسابداری در تبریز

روند حسابداری شامل جمع بندی، تجزیه و تحلیل و گزارش این معاملات به سازمان های نظارتی، تنظیم کننده ها و سازمان های جمع آوری مالیات است. صورت حساب های مالی مورد استفاده در حسابداری خلاصه ای مختصر از معاملات مالی در طی یک دوره حسابداری است که خلاصه ای از عملکرد شرکت، وضعیت مالی و جریان وجوه نقدی است.حسابداری یکی از کارکردهای اصلی تقریباً برای هر مشاغل است.

حسابداری در یک شرکت کوچک با یک یک حسابدار و در دپارتمان های مالی بزرگتر با چند حسابدار اداره می شود. گزارش های تولید شده توسط جریان های مختلف حسابداری ، مانند حسابداری هزینه و حسابداری مدیریتی، در کمک به مدیریت در تصمیم گیری های آگاهانه در زمینه تجارت بسیار ارزشمند است. این رشته جزء رشته های شناور به حساب می آید و داوطلبان هر سه گروه ریاضی، انسانی و تجربی می توانند در این رشته تحصیل کنند.(دانلود نمونه سوالات حسابداری)

آینده شغلی رشته حسابداری فنی و حرفه ای

رشته حسابداری فنی و حرفه ای جزوه رشته های پرکاربرد و پرطرفدار و در بین دانشجویان می باشد و اگر این رشته از فنی حرفه ای به صورت جامع و کاربردی تدریس شود مطمئنا می تواند آینده شغلی مناسبی را برای شما به ارمغان آورد.

اما مشکلی که وجود دارد این است که در بسیاری از دانشگاه‌های کشور متاسفانه شاخه های مختلف رشته حسابداری مانند حسابداری صنعتی، حسابداری حقوق و دستمزد، حسابداری مالی، حسابداری ویژه بازار کار و غیره به صورت کاربردی تدریس نمی شود.

و این امر موجب شده است که که متاسفانه به دانشجویان فارغ التحصیل رشته حسابداری بیشترین درصد بیکاری را در بین دانشجویان داشته باشد، به همین منظور ما در آموزشگاه فنی و حرفه ای آپادانا کف یکی از بهترین آموزشگاه فنی حرفه ای در شهر تبریز می باشد با استفاده از اساتیدی باتجربه و کاربلد که اکثراً خود در شرکت‌های بزرگ حسابداری مشغول به کار هستند دوره های مختلف حسابداری را به صورت کاربردی و تضمین شده برگزار می‌کنیم.(دانلود نمونه سوالات حسابداری)

برای ثبت نام در دوره های حسابداری در تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دانلود نمونه سوالات حسابداری

آینده بازار کار حسابداری در ایران

فارغ التحصیلان رشته حسابداری پس از اتمام تحصیل در این رشته در ایران می‌توانند در سطوح مختلف و شاخه های متفاوت عهده دار انجام امور مالی گردند و در موسسات مختلفی مانند واحدهای تجاری،سازمان های دولتی و خصوصی به عنوان حسابدار در شاخه‌های زیر مشغول به کار شوند :

حسابداری مالیحسابداری دولتیحسابداری مالیاتیحسابداری صنعتیحسابداری بیمهحسابداری بانک ها

آینده بازار کار حسابداری در ایران در شرایط فعلی در وضعیت مطلوبی می باشد و نیاز است که شما جایگاه خود را در سازمان مورد نظری که در آن مشغول به کار هستید را ارتقا دهید تا سطح درآمد شما افزایش پیدا کند.

 

ثبت نام دوره حسابداری

نحوه ثبتنام آزمون حسابداری در تبریز

💢برای ثبت نام در دوره های حسابداری 💢 می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از سه شعب مجتمع آموزشی آپادانا و یا تماس تلفنی با شماره تلفن چهار رقمی مجموعه ☎️☎️ (4164-041) ☎️☎️ و یا از طریق پیچ اینستاگرام آپادانا و یا از طریق ارسال پیام به شماره 09361364164 از طریق واتساپ اقدام به ثبتنام در این دوره نمایید(دانلود فیلم آموزش حسابداری )

ثبت نام دوره های حسابداری در تبریز

چرا باید شغل و رشته حسابداری را انتخاب کنیم

با توجه به توضیحاتی که در بخش های قبلی در مورد میزان درآمد حسابداران در ایران ارائه شد و با توجه به این که امروز با وضعیت بد اقتصادی ایران ، بسیاری از هموطنان قصد مهاجرت از کشور را دارند.به همین دلیل انتخاب شغل و رشته حسابداری می تواند یک درآمد مناسب به همراه امنیت شغلی کامل را برای شما به ارمغان آورد.

دانلود نمونه سوالات حسابداری

ویژگی های یک حسابدار خوب

حسابداری خوب، حسابداری است که بتواند کارهای خواسته شده را به بهترین نحو‌ انجام دهد؛ در مسیر کاری‌اش رشد کند و به مدیران بالا دستی، مشاوره و راهنمایی‌هایی مالی ارائه دهد. تنها با گذراندن دوره آموزش حسابداری آنلاین و آفلاین نمی‌توانید حسابدار شوید. برای حسابدار شدن باید ویژگی‌ها و مشخصات آن‌ها را هم داشته باشید. علاوه بر اینها، ویژگی‌های حسابدار خوب شامل موارد زیر هم می‌شود:

  •     دقت بسیار بالا در کار برای شغل حسابداری مهم است. حسابداری و حسابرسی، مکمل یکدیگر هستند و با وجودشان، از خطا و اشتباه در کار مالی، جلوگیری می‌شود.
  •     حسابدار خوب، نقص و اشتباهات خود را می‌پذیرد، پاسخگو است و به دنبال رفع مشکل می‌رود. به وجود آمدن خطا و اشتباه در کار مالی حتی با کمک گرفتن از نرم افزار و رایانه هم ممکن است. بنابراین، حسابدار خوب باید مسئولیت پذیر باشد.
  •     حسابداری امروزی، با کمک گرفتن از واحدهای مختلف و افراد گوناگون در سازمان انجام می‌شود. حسابدار باید توانایی ارتباط با واحدهای مختلف سازمانی را داشته باشد و بتواند با دیگر افراد، کار گروهی کند.(دانلود نمونه سوالات حسابداری)
  •     حسابدار باید دانش مربوط به صنعت خودش را بلد باشد. مثلا نرخ رشد بازار و نرخ بازگشت سرمایه، دو فاکتور مهم در نشان دادن وضعیت مالی واحدهای صنعتی و تولیدی است. بنابراین حسابدار صنعتی باید در دادن گزارش‌های مالی به این دو فاکتور توجه کند.
  •     حسابدار خوب خلاقیت دارد و از نوآوری در کار خودش استفاده می‌کند. مثلا اگر از حسابدار خواسته شده تا سوددهی شرکت را بررسی کند، او می‌تواند انواع سود و زیان شرکت (مانند سود تلفیقی، سود مشارکتی، سود خالص و سود ناخالص) را گزارش کند.(دانلود نمونه سوالات حسابداری)
💎 ویژه بازارکارپروژه محور
💲 مشاوره041-4164
📞 تماس09361364164
⏱ پشتیبانی آموزشیپشتیابی بعد دوره
⭐ گواهینامهبین المللی
🎯 نحوه ثبت نامحضوری – تلفنی – اینترنتی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (2 امتیاز)