اکسل جزء قدیمی ترین در عین حال کاربردی ترین نرم افزارهایی می باشد، که در حسابداری مورد استفاده قرار می گیرد(دانلود فایل اکسل حسابداری). اکسل به دلیل برخورداری از محیط انعطاف پذیر و ساده در حسابداری های شخصی و عمومی استفاده زیادی دارد.

آموزشگاه آپادانا با برگزاری دوره اکسل در حسابداری، امکان یادگیری حسابداری را برای علاقمندان فراهم نموده است، پس تا فرصت باقیست و ظرفیت دوره تکمیل نشده است، در دوره ثبت نام نمایید. جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره و استعداد یابی رایگان با شماره تلفن(4164-041) و یا از طریق واتساپ با شماره (09361364164) با ما در ارتباط باشید.

💎 ویژه بازارکارپروژه محور
💲 مشاوره041-4164
📞 تماس09361364164
⏱ پشتیبانی آموزشیپشتیابی بعد دوره
⭐ گواهینامهبین المللی
🎯 نحوه ثبت نامحضوری – تلفنی – اینترنتی

اهمیت آموزش حسابداری با اکسل

اکسل یکی از مهم ترین نرم افزارهای مایکروسافت آفیس است که جدا از کاربردهای آن در شغل های مختلف، جایگاه ویژه ای در رشته ی حسابداری و دیگر رشته های مربوط و یا مشتق از آن مثل مدیریت مالی دارد.اکسل نرم افزاری است که به عنوان ابزاری محاسباتی برای کاربر نهایی کاربرد دارد و به نوعی می تواند مکمل مهارت های یک حسابدار باشد.(دانلود فایل اکسل حسابداری)

در حال حاضر تمامی حسابداران و مدیران مالی حرفه ای، به خوبی طرز کار کردن با اکسل را می دانند و از آن برای پیش برد وظایف و کار های روزمره شان استفاده می کنند.در واقع بدون داشتن توانایی کافی و شناخت بالا از اکسل، جایی در محیط کار امروزی ندارید زیرا نمی توانید عملکرد مناسب و بهینه ای داشته باشید.

شما با آموزش صفر تا صد اکسل در حسابداری میتوانید نحوه کار با این نرم افزار را یاد بگیرید و در مدت زمان کوتاهی برای ورود به بازار کار آماده شوید.آموزش صفر تا صد اکسل در حسابداری برای یک حسابدار قطعا یکی از الزامات است و اگر شما بتوانید نحوه کار با این نرم افزار را یاد بگیرید میتوانید خیلی سریع وارد بازار شوید و کسب درآمد کنید.

برای ثبت نام در دوره های حسابداری در تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

آموزش حرفه ای حسابداری در تبریز

آموزش حسابداری را میتوان به عنوان یکی از بهترین دوره های آموزشی نام برد که کاراموزان این دوره پس از اتمام دوره و دریافت مدرک معنبر فنی حرفه ای، وارد بازار کار حسابداری یا حساب رسی میشوند.

دوره حسابداری و حساب رسی در آموزشگاه آپادانا  بصورت ویژه بازار کار توسط اساتید مجرب و متخصص حسابداری و حساب رسی اقتصاد تدریس میشود. تمام این دوره های آموزشی همراه با کارورزی و کاراموزی عملی و کاربردی ویژه بازار کار میباشد.پس از اتمام دوره مدرک و گواهینامه معتبر داخلی و بین المللی به شما اهدا میشود.

دانلود فایل اکسل حسابداری

پیش نیاز دوره آموزش اکسل در حسابداری

 شرکت در دوره آموزش اکسل در حسابداری نیازی به پیش نیاز و یا مدرک خاصی ندارد، فقط شما باید با محیط ویندوز آشنایی داشته و بتوانید با نرم‌افزار اکسل کار کنید. البته ناگفته نماند که اگر شما به حسابداری علاقه دارید و یا در حوزه حسابداری فعالیت می کنید، می توانید برای تکمیل اطلاعات حسابداری خود در دوره های آموزش حسابداری آموزشگاه آپادانا شرکت کنید.

ثبت نام دوره حسابداری

نحوه ثبتنام دوره حسابداری در تبریز

💢برای ثبت نام در دوره های حسابداری 💢 می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از سه شعب مجتمع آموزشی آپادانا و یا تماس تلفنی با شماره تلفن چهار رقمی مجموعه ☎️☎️ (4164-041) ☎️☎️ و یا از طریق پیچ اینستاگرام آپادانا و یا از طریق ارسال پیام به شماره 09361364164 از طریق واتساپ اقدام به ثبتنام در این دوره نمایید(دوره حسابداری تکمیلی در تبریز).

ثبت نام دوره های حسابداری در تبریز

وظایف یک حسابدار

به عنوان حسابدار لازم است به دفترداری و دفترنویسی مسلط باشید. درآمد و هزینه شرکت و سود و زیان آن را به خوبی ثبت و کنترل کنید. فرمول های حسابداری و کار با نرم افزارهای حسابداری را بدانید. رسیدگی به حقوق ودستمزد و فاکتورها هم از جمله وظایف حسابدار است.

صدور و وصول چک، سفته و برگه های معتبر نیاز به دانش و مهارت یک حسابدار مجرب دارد. هم چنین لازم است به امور مالیاتی شرکت هم رسیدگی کنید. در مورد امور انبار و اسناد آن لازم است پیگیر باشید.

مخاطبین دوره آموزش حسابداری با اکسل

  • مدیران کسب و کار ها
  • کارمندان شرکت های دولتی و خصوصی
  • فارغ التحصیلان رشته حسابداری
  • دانشجویان رشته حسابداری
  • علاقمندان به یادگیری اکسل در حسابداری

25

دانلود رایگان  فایل اکسل حسابداری

برای آن که شما بتوانید به خلاصه آموزش حسابداری با اکسل دسترسی داشته باشید و دانلود آموزش برای شما راحت باشد ما چاره ای اندیشیده ایم.شما میتوانید با شرکت در دوره آموزش حسابداری آموزشگاه آپادانا و ثبت نام در دوره جزوه آموزش حسابداری با اکسل را به صورت رایگان دریافت کنید.

درآمد و موقعیت شغلی کسانی دوره حسابداری را به اتمام می رسانند

درآمد کسانی که دوره حسابداری را به اتمام رسانده‌اند، به زمینه و شغلی که در حال فعالیت هستند، وابسته است. افرادی که دوره حسابداری را گذرانده‌اند، می‌توانند در حوزه حسابداری و مالی، بانکداری، مدیریت مالی و امور مالی شرکت‌ها و سازمان‌ها و یا به عنوان حسابرس فعالیت کنند. درآمد این افراد نیز به میزان تجربه و تخصصی که دارند، میزان کارکرد، سابقه و ارتباطاتشان با بازار کار مربوطه بستگی دارد.

جمع بندی

نرم افزار اکسل یکی از مهم ترین و کاربردی ترین نرم افزار هایی است که هر حسابداری باید نحوه کار کردن با آن را بیاموزد. آموزشگاه حسابداری آپادانا تمام آموزش های لازم برای یادگیری نرم افزار حسابداری در اکسل را به شما ارائه می دهد. در این دوره آموزش اکسل در حسابداری از مبتدی تا پیشرفته را به همراه آموزش حسابداری با اکسل قرار دادیم.

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (2 امتیاز)