حسابداری فن ثبت ،طبقه بندی و تلخیص فعالیتهای مالی یک مؤسسه در قالب ارقام و اعداد قابل سنجش به پول و تفسیر نتایج حاصله از بررسی این ارقام می باشد. در واقع حسابداری یک سیستم اطلاعاتی است که با فراهم کردن اطلاعات لازم کمک می کند تا سرمایه گذارها، اعتبار دهندگان، مدیران و دولت نسبت به مسائل اقتصادی بهتر بتوانند، تصمیم بگیرند.حسابداری یکی از ابزارهای مورد نیاز همه مدیران است. (دوره حسابداری عمومی در تبریز)

آشنایی با گزارشات حسابداری نظیر صورت های سود و زیان، ترازنامه و آشنایی با ثبت حساب ها از مواردی است که مدیران با آن در ارتباط هستند.آشنایی با کلیه موسسات خدماتی و آشنایی اولیه با اصول حسابداری در حد پایه. ثبت اسناد به همراه معادله حسابداری. ثبت دفاتر قانونی(دفتر روزنامه و کل). تنظیم گزارش های مالی(صورت حساب سود و زیان، صورت حساب سرمایه، ترازنامه). اصلاح حسابهای هر دوره در پایان دوره مالی. تراز آزمایش اصلاح شده. بستن حسابهای موقت. سند اختتامیه.

برای موفقیت و استخدام در حوزه حسابداری همین حالا با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیر

موسسه آموزش حسابداری در تبریز و در آموزشگاه آپادانا

یادگیری حسابداری نیاز به دانش خاصی ندارد. اگر به این رشته علاقه دارید. ثبت نام در دوره های حسابداری آموزشگاه آپادانا کمک کننده خواهد بود. در آموزشکده فنی و حرفه ای آپادانا آموزش گام به گام از سطح اول تا بالاتر انجام می شود.

اگر مبتدی هستید و دانشی در این زمینه ندارید. شروع آموزش شما حساب مقدماتی است. در این دوره آموزشی با مفاهیم اولیه حسابداری آشنا خواهید شد. دانستن انواع شرکت ها، انواع حساب ها (بدهکاران و بستانکاران)، انواع صورت های مالی، حساب های مجله و … چیزی است که در این دوره خواهید آموخت (آموزش حسابداری در تبریز).

بعد از دوره مقدماتی حسابداری می توانید دروس دیگر حسابداری را مطالعه کنید. پیش نیاز تمامی این دوره ها، دوره های مقدماتی حسابداری می باشد.این چیزی است که ما به شما توصیه می کنیم. پس از اتمام دوره مقدماتی حسابداری حتما دوره حقوق و دستمزد را تکمیل کنید. از آنجایی که این یک دوره نرم افزاری در بخش حقوق و دستمزد است، برای درک مفهوم نرم افزار حقوق و دستمزد باید این دوره را بگذرانید(دوره حسابداری عمومی در تبریز).

در صورت تمایل، دوره های حسابداری اضافی توصیه می شود، اگرچه لازم نیست. پس از آن یادگیری نرم افزار حسابداری یکی از ملزومات بازار کار است. توجه داشته باشید که در این صورت نیازی به یادگیری چندین نرم افزار نیست. یادگیری اصول کار با یادگیری نرم افزار محقق می شود و کار با نرم افزارهای دیگر با صرف کمی وقت و تحقیق  برای شما مشکلی ایجاد نمی کند.تا آن زمان، می توانید وظایف عادی حسابداری خود را مدیریت کنید. اما اگر نیاز به انجام کار خاصی دارید، به آموزش اضافی نیاز دارید.

برای ثبت نام در دوره های حسابداری در تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

به چه کسی حسابدار می گویند؟

به گزارش روابط عمومی تبریز، آموزش مهارت های حرفه ای پیش نیاز تربیت حسابداران واجد شرایط و توانمند برای ورود به بازار کار است.معاونت آموزشی و کارآفرینی معاونت آموزشی و معاونت کارآفرینی و استخدامی واحدهای صنعتی تبریز جهت رفع نیازهای صاحبان مشاغل به حسابداران حرفه ای و مسلط به امور جاری واحدهای اقتصادی اقدام به برنامه ریزی حسابداری خدماتی می نماید. اینجا. دوره های آموزشی بازرگانی و مالیاتی در مجتمع آموزشی آپادانا برگزار می شود.

چرا باید آموزش مقدماتی حسابداری را بگذرانم؟

حسابداری قلب تجارت است. اهمیت حسابداری در همه زمینه های کسب و کار، از مشاغل کوچک و محلی گرفته تا شرکت های بزرگ و بین المللی مشهود است. حسابداری پایه یکی از ارکان موفقیت کسب و کار است، بنابراین آموزش حسابداری بازار کار برای کارفرمایان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر آینده امور مالی و حسابداری مجموعه برای شما مهم است، آموزش حسابداری خود را از همین امروز شروع کنید.

یکی دیگر از خدمات ارائه شده توسط مرکز مشاوران مالیاتی تبریز، انواع کلاس ها و دوره های آموزشی از مقدماتی تا پیشرفته حسابداری است. این کلاس ها و دوره ها به صورت حضوری و کاملاً حضوری بوده و بر خلاف سایر کلاس های آموزشی، هیچ وقت برای ارائه مباحث تئوری تلف نمی شود. در کلاس ما تمامی مباحث به صورت کامل و علمی توسط اساتید مجرب تدریس می شود.

دوره 0 تا 100 حسابداری مالیات از دیگر آموزش های این مجموعه می باشد.شما پس از شرکت در این کلاس ها این توانایی را دارید که به عنوان یک حسابدار حرفه ای در هر گروه و یا به عنوان مدیر گروه فعالیت کنید و کنترل کاملی بر عملیات حسابداری شرکت یا موسسه خود داشته باشید. فرصت خود را از دست ندهید و همین الان ثبت نام کنید.

معرفی حسابداری عمومی و نقش آن در مدیریت مالی

حسابداری عمومی یکی از اصولی‌ترین و حیاتی‌ترین شاخه‌های حسابداری است که به مدیران کمک می‌کند تا مالیات‌های خود را در یک فرآیند منظم و دقیق اداره کنند. این نوع حسابداری شامل گزارش‌دهی مالی، تدوین بودجه و برنامه‌ریزی مالی است که به طور کلی به دو بخش مالی و اداری تقسیم می‌شود(دوره حسابداری عمومی در تبریز).

نقش حسابداری عمومی در مدیریت مالی بسیار مهم است. این حسابداری به مدیران و صاحبان کسب‌وکار کمک می‌کند تا بتوانند از منابع مالی خود بهینه استفاده کنند. با تهیه و بررسی گزارش‌های مالی، مدیران قادر خواهند بود تا وضعیت مالی خود را به طور دقیق تری مشاهده کرده و در نتیجه برنامه‌های خود را برای بهبود وضعیت مالی کسب‌وکار بیشتر برنامه‌ریزی کنند.

علاوه بر این، حسابداری عمومی به مدیران کمک می‌کند تا مسائل مالیاتی خود را اداره کنند. با توجه به پیچیدگی قوانین مالیاتی، حسابداری عمومی به شرکت‌ها و کسب‌وکارها کمک می‌کند تا مطابق با این قوانین عمل کنند و هزینه‌های غیرضروری کاهش یابند(دوره حسابداری عمومی در تبریز).

به طور کلی، حسابداری عمومی به مدیران کمک می‌کند تا وضعیت مالی کسب‌وکار خود را به طور دقیق تری مشاهده کنند و برای بهبود آن برنامه‌ریزی کنند. همچنین، با اداره مسائل مالیاتی، به شرکت‌ها کمک می‌کند تا از هزینه‌های غیرضروری جلوگیری کنند.(دوره حسابداری عمومی در تبریز)

 آموزشگاه حسابداری رسمی در تبریز

دوره حسابداری فنی حرفه ای اپادانا شامل کلیه رشته های حسابداری، عمومی و مقدماتی، حسابدار صنعتی، خدماتی و بازار کار تجاری، وظایف قانونی و حسابداری، دستمزد و حقوق، مالی، بورس و سرمایه و … می باشد.

مهارت‌های این دوره مفاهیم مالی و حسابداری و کاربرد آن‌ها را در موقعیت‌های مختلف دنیای واقعی، از جمله امور مالی شخصی، تصمیم‌گیری شرکتی، واسطه گری مالی، و چگونگی تأثیر استانداردهای حسابداری و انگیزه‌های مدیریتی بر فرآیند گزارشگری مالی، معرفی می‌کند. ، تاکید می کند.

زبان آموز با شرکت در این دوره ها با اصول مالی و مدیریت سرمایه آشنایی کامل پیدا می کند و می تواند وارد بازار کار شود(کلاس حسابداری در تبریز).

ثبت نام دوره حسابداری

نحوه ثبتنام دوره حسابداری عمومی در تبریز

💢برای ثبت نام در دوره های حسابداری 💢 می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از سه شعب مجتمع آموزشی آپادانا و یا تماس تلفنی با شماره تلفن چهار رقمی مجموعه ☎️☎️ (4164-041) ☎️☎️ و یا از طریق پیچ اینستاگرام آپادانا و یا از طریق ارسال پیام به شماره 09361364164 از طریق واتساپ اقدام به ثبتنام در این دوره نمایید(دوره حسابداری عمومی در تبریز).

دوره تخصصی آموزشی حسابداری در تبریز

دوره آموزشی حسابداری آپادانا برای بسیاری از دانشجویان و علاقه مندان به حرفه حسابداری تحقق رویا بوده است. این دوره یک دوره آموزشی کامل و جامع حسابداری است که حتی برای کسانی که با الفبای حسابداری آشنا نیستند می تواند نقطه شروعی برای ثروت آفرینی باشد(دوره حسابداری عمومی در تبریز).

زیرا در این دوره آموزش حسابداری از مقدماتی تا پیشرفته به صورت اجرایی و کاملا کاربردی همراه با نمونه هایی از شرکت های واقعی انجام می شود. به عبارت دیگر با پرداخت سرمایه گذاری این دوره تمامی سرفصل های آموزشی از مبتدی تا پیشرفته را دریافت کرده و نیازی به شرکت در کلاس های دیگر و دوره های آموزشی تکمیلی نخواهید داشت. (دوره حسابداری عمومی در تبریز)

💎 ویژه بازارکار پروژه محور
💲 مشاوره 041-4164
📞 تماس 09361364164
⏱ پشتیبانی آموزشی پشتیابی بعد دوره
⭐ گواهینامه بین المللی
🎯 نحوه ثبت نام حضوری – تلفنی – اینترنتی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (2 امتیاز)