💲 مشاوره041-4164
📞 تماس09361364164 پشتیبانی
⏱ پشتیبانی آموزشیپشتیابی بعد دوره
⭐ بروزرسانی تازه ترين سرفصل هاي آموزشی
🎯 نحوه ثبت نام و رزروحضوری و تلفنی

حسابدار کیست

حسابدار ( accountant) یکی از مهمترین نقش ها در هر کسب و کار را دارد اگر چه یک شرکت بزرگ باشد یایک تجارت کوچک چون هزینه ها را ارزیابی و ثبت می کنند(دانلود رایگان آموزش حسابداری).حسابداران با پیروی از دستورالعمل های به روز مطمئن می شوند که کلیه ی معاملات دقیق بوده و همچنین از نظر قانونی نیز مشکلی نداشته باشند.

در واقع حسابدار می تواند به صورت تمام وقت برای یک شرکت کار کند، یا به صورت قراردادی کار های حسابداری یا مالیاتی را انجام دهد. همچنین می تواند برای افرادی کار کند تا در تصمیمات مالی، پر کردن اظهار نامه مالیاتی یا سایر مسائل مربوط به پول و درآمد به آنها کمک کند.

آموزش تخصصی حسابداری در تبریز

آموزش حسابداری را میتوان به عنوان یکی از بهترین دوره های آموزشی نام برد که کاراموزان دوره آموزش حسابداری در تبریز پس از اتمام دوره و دریافت مدرک معنبر فنی حرفه ای، وارد بازار کار حسابداری یا حساب رسی میشوند.دوره حسابداری و حساب رسی در آموزشگاه آپادانا در تبریز بصورت ویژه بازار کار توسط اساتید مجرب و متخصص حسابداری و حساب رسی اقتصاد تدریس میشود.(دانلود رایگان آموزش حسابداری)

سر فصل های دوره آموزش حسابداری در ادامه متن اعلام شده است که تمام این دوره های آموزشی همراه با کارورزی و کاربردی ویژه بازار کار میباشد.پس از اتمام دوره مدرک و گواهینامه معتبر داخلی و بین المللی به شما اهدا میشود.

دانلود رایگان آموزش حسابداری

برای موفقیت و استخدام در حوزه حسابداری همین حالا با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیر

سرفصل های دوره اموزش حسابداری

  • تعاریف و مفاهيم حسابداری
  • چگونگي ثبت وقايع مالي
  • تهيه صورت‌هاي مالي
  • حسابداری موجودي
  • حسابداري اسناد دريافتني
  • نحوه تهيه گزارشات مالي
  • انجام پروژه‌های حسابداری بصورت عملی
  • حسابداری واحدهای خدماتی ، صنعتی و…
  • حسابداری مالیاتی ، ارزش افزوده
  • بیمه ، حسابرسی ، حقوق دستمزد ، حسابرسی
  • تحریر دفاتر قانونی
  • آنالیز پروسه خرید ، فروش ، انبارداری
  • آموزش کار با نرم افزار های اکسل ، هلو ، سپیدار و…

سیستم انبارداری

سیستم انبارداری یکپارچه در نرم افزار حسابداری هلو

دسترسی به موقع به اطلاعات کالا و انبار یکی از مهمترین عوامل موفقیت و نیازمندی های کسب و کارها است. مدیریت لحظه ای بر روی کالاهای موجود در انبار ها باعث افزایش سرعت ارائه خدمات به مشتریان می گردد و مشکلات موجود در سیستم های دستی و سنتی را از بین می برد. سیستم انبارداری یکپارچه نرم افزار هلو ، با محاسبه فرآیند ثبت عملیات، موجودی کالا و … ، مدیریت انبار را برای شما به ساده ترین روش ممکن امکان پذیر می سازد.(دانلود رایگان آموزش حسابداری)

آینده حرفه حسابداری در ایران

یکی از رشته هایی که در ایران از آینده بسیار خوب و درخشانی برخوردار است حسابداری می باشد. فرقی نمی کند یک سازمان، شرکت، اداره و… در چه اندازه و با چه میزان فعالیتی باشد در هر صورتی اکثریت مراکز نیازمند حسابدار هستند و در برخی از موارد نیز با توجه به گستردگی فعالیت دارای چندین حسابدار مجرب و متخصص نیز می باشند.(دانلود رایگان آموزش حسابداری)

این تخصص مهم و ارزشمند را در واقع می توان به عنوان قلب یک مجموعه منظم کاری در نظر گرفت در صورتی مشکلی در این قسمت پیش بیاید سایر امور و زیر مجموعه ها را نیز تحت تاثیر خود قرار خواهد داد. حسابداری خود به چند بخش و زیرمجموعه تقسیم بندی می شود که هر کدام از آن ها کاربرد و مزایای خاص خودشان را دارد که از مهم ترین آن ها می توانیم به حسابداری مالی، حسابداری دولتی، حسابداری عمومی، حسابداری منابع انسانی، حسابداری مدیریت و … اشاره داشته باشیم.(دانلود رایگان آموزش حسابداری)

برای ثبت نام در دوره های حسابداری در تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

بهترین اموزشگاه حسابداری در تبریز

فرصت های شغلی برای رشته حسابداری

این رشته دارای فرصت های شغلی زیادی در شرکت های کوچک تا سازمان های بزرگ دولتی یا خصوصی است. از جمله فرصت های شغلی این رشته با توجه به گرایش تحصیلی می توان به ادارات دولتی، موسسات تجاری و خصوصی، کارخانه های صنعتی، شرکت های تولیدی، ادارات دارایی، موسسات بیمه، شعبات و سرپرستی بانک ها اشاره کرد.(بهترین آموزشگاه حسابداری در تبریز)

دانلود رایگان آموزش حسابداری

 مدرک حسابداری فنی حرفه ای

از آنجا که آموزشگاه حسابداری آپادانا زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است، بعد از گذرندان کامل دوره حسابداری بازار کار، همه دانش پذیران می توانند دو نوع مدرک فنی حرفه ای حسابداری قابل ارائه به شرکت ها و سازمان های مختلف دریافت کنند.

ثبت نام دوره حسابداری

نحوه ثبتنام آزمون حسابداری در تبریز

💢برای ثبت نام در دوره های حسابداری 💢 می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از سه شعب مجتمع آموزشی آپادانا و یا تماس تلفنی با شماره تلفن چهار رقمی مجموعه ☎️☎️ (4164-041) ☎️☎️ و یا از طریق پیچ اینستاگرام آپادانا و یا از طریق ارسال پیام به شماره 09361364164 از طریق واتساپ اقدام به ثبتنام در این دوره نمایید(آزمون حسابداری در تبریز).

ثبت نام دوره های حسابداری در تبریز

شغل های حسابداری دولتی

حسابداری دولتی به عنوان شاخه ای از حسابداری مشاغلی را در بر می گیرد که نیازمند حسابداری تخصصی و مرتبط هستند، افراد فارغ التحصیل این رشته می توانند در کلیه سازمان های دولتی و خصوصی به عنوان حسابدار و مدیران ارشد مشغول به کار شوند. در ادامه به چند شغل که حسابداری دولتی نقش پر رنگی در آن ها دارد را نام می بریم.(دانلود رایگان آموزش حسابداری)

  • حسابدار دولت
  • مدیر مالی مجموعه و شرکت ها
  • حسابداری رسمی معتبر
  • حسابرس IRS
  • نماینده خزانه داری

توانایی های لازم برای حسابدار شدن

علم حسابداری را می توان در واقع یک سیستم منظم به حساب آورد. از گذشته حسابداری را به عنوان یک حرفه تجربی می دانستند که باید به شیوه شاگرد استادی یاد گرفته می شد. اما امروزه این رشته به صورت مدرن تر انجام می شود و دانستن آن در حد تجربی کافی نیست.

یکی از تفاوت های فردی که تحصیلات دانشگاهی حسابداری دارد، با فردی که به صورت تجربی یاد گرفته است دراین است که حسابدار تجربی توانایی تشخیص دارایی های کوتاه مدت و بلند مدت را ندارد و تنها می تواند یک دفتردار باشد.(دانلود رایگان آموزش حسابداری)

کسی که وارد این رشته می شود باید بداند که رشته حسابداری یعنی ارائه گزاش های مداوم همراه با ادبیات فارسی مناسب با سطح گزارش، پس باید برای نوشتن گزارش علاقه داشته باشد. یک دانشجوی حسابداری باید بداند که در طول روز باید ساعت های طولانی پشت کامپیوتر بشیند و با اعداد و رقم ها کار کند، پس باید صبور باشد.

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (2 امتیاز)