دوره آموزش حسابداری صنعتی در رشته حسابداری یکی از دوره های پرکاربرد در آموزشگاه آپادانا ، یکی از بهترین آموزشگاه های حسابداری با مدرک فنی حرفه ای و مناسب برای محاسبه بهای تمام شده کالا و خدمات است.

به طور معمول در سیستم حسابداری صنعتی ، حسابداران کارخانجات‌های تولیدی، فروشگاه‌ها و یا شرکت‌های خدماتی به دلیل نوع فرآیند کاری که دارند همواره با کالا و نرخ بهای تمام شده کالا سروکار داشته که برای انجام این امر باید با نحوه محاسبه بهای تمام شده آشنایی کامل داشته باشند.

به همین منظور در این دوره ابتدا به نحوه محاسبه بهای تمام شده خواهیم پرداخت، سپس موضوعاتی از قبیل روش های هزینه یابی موسسات تولیدی و در انتها پیش بینی هزینه های سربار را بررسی خواهیم کرد. هم اکنون به دوره آموزش حسابداری صنعتی در تبریز آموزشگاه آپادانا بپیوندید.

برای موفقیت و استخدام در حوزه حسابداری همین حالا با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیر

آموزش حسابداری صنعتی

آموزشگاه آپادانا به عنوان واحد برتر آموزش سازمان فنی و حرفه ای در تبریز با برگزاری دوره آموزش حسابداری صنعتی توسط مدرسین با سابقه اجرایی در زمینه حسابداری صنعتی عملی، به شما در این امر یاری می رساند.

حسابداری صنعتی یکی از زیر مجموعه های حسابداری است که امروزه از بازار کار خوبی برخوردار است و بسیاری از افراد به دنبال بهترین آموزشگاه حسابداری برای گزراندن این دوره هستند. آموزشگاه آپادانا بدین منظور مدت هاست که دوره آموزش حسابداری صنعتی را فراهم آورده است و با بالاترین کیفیت به کارآموزان تدریس می کند.

برای ثبت نام در دوره های حسابداری در تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

مدرک حسابداری صنعتی در تبریز

همانطور که گفته شد، از آنجا که آموزشگاه آپادانا زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای مشغول به کار است، شما این امکان را خواهید داشت تا در کنار یادگیری صفر تا صد و آموزش حسابداری صنعتی، مدرک فنی و حرفه ای نیز دریافت بکنید. مدرکی بسیار معتبر و قابل ترجمه و استعلام در اکثر کشور های جهان. مدرکی که قطعا برای کار و مهاجرت شما به خارج از کشور الزامی خواهد بود.

آموزش حسابداری صنعتی

بهترین آموزشگاه دوره حسابداری صنعتی در تبریز

آموزش حسابداری صنعتی یکی از دوره های آموزشی مهم در حوزه حسابداری است که به دانشجویان مفاهیم و دانش لازم برای کار در صنایع و شرکت های تولیدی و خدماتی را آموزش می دهد. آموزشگاه آپادانا نیز یکی از مراکز آموزش حسابداری در شهر تبریز است که دوره های مختلف حسابداری را ارائه می دهد. در دوره آموزش حسابداری صنعتی در آموزشگاه آپادانا، دانشجویان با مفاهیم اساسی حسابداری، مبانی حسابداری مالی و موضوعاتی مانند حسابداری مدیریت و مالیاتی آشنا می شوند.

حسابداری صنعتی چیست

حسابداری صنعتی، یکی از شاخه های دشوار و در عین حال مهم در رشته حسابداری است. اجرا و پیاده سازی بهای تمام شده در واحدهای تولیدی، دامپروری و آماده سازی غذا و دارو، همگی وابسته به حسابداری صنعتی (حسابداری بهای تمام شده) هستند.

 به عبارتی نیاز این واحدها تنها تهیه بهای تمام شده نیست بلکه برایشان رعایت الزامات مالیاتی بسیار با اهمیت است. از طرفی مهم‌ترین درخواست فعالان اقتصادی در حوزه صنعت، حسابداری مدیریت و تصمیم گیری در توسعه واحد صنعتی و یا جذب سرمایه گذار نیز است.

نرم افزار حسابداری صنعتی

نرم افزار های حسابداری به دلیل مواردی مانند؛ آگاهی از سود و زیان شرکت، قیمت گذاری و ارزیابی کالا ها یا محصولات با سود فروش مناسب، محاسبه بهای تمام شده کالای تولید شده، کنترل، بررسی و کاهش هزینه ها، مقرون به صرفه بودن با توجه به امکاناتی که در اختیار حسابدار قرار می دهند.

ایجاد یک خط تولید منظم و توسعه واحد های صنعتی و . . . در حسابداری صنعتی و توسط حسابداران استفاده می شوند.بهترین و پرکاربردترین نرم افزار های حسابداری را همراه با مدت زمانی که طول میکشد در این نرم افزار ها ماهر شوید در مقاله بهترین نرم افزار حسابداری توضیح داده شده است.

اهداف حسابداری صنعتی

در دنیای امروزی هر فعالیتی اهدافی دارد و نمی تواند بدون داشتن هدف خاصی کاری را انجام داد، در زمینه حسابداری صنعتی نیز به همین صورت است و فرد حسابدار وظیفه خاصی دارد که باید از عهده آن بر بیاید.(آموزش حسابداری صنعتی)

هدف اصلی یک حسابدار صنعتی برآورد هزینه های اورده شده و خارج شده از یک شرکت و یا صنعت خاص  است. که در نهایت به محاسبه یکی از مهمترین هزینه ها تولیدی، یعنی بهای تمام شده کالا می پردازد. البته روشی که حسابداران صنعتی در شرکت های صنعتی استفاده می کنند هیچ تفاوتی با سایر شغل های آزاد و دولتی ندارد و همه حسابدار ها از اصول و روش های یکسانی برای برآورد هزینه ها و … استفاده می کنند.

آموزش حسابداری صنعتی

نحوه ثبتنام دوره حسابداری تکمیلی در تبریز

💢برای ثبت نام در دوره های حسابداری 💢 می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از سه شعب مجتمع آموزشی آپادانا و یا تماس تلفنی با شماره تلفن چهار رقمی مجموعه ☎️☎️ (4164-041) ☎️☎️ و یا از طریق پیچ اینستاگرام آپادانا و یا از طریق ارسال پیام به شماره 09361364164 از طریق واتساپ اقدام به ثبتنام در این دوره نمایید(دوره حسابداری تکمیلی در تبریز).

ثبت نام دوره های حسابداری در تبریز

آموزش کامل حسابداری صنعتی بصورت آنلاین

آموزشگاه آپادانا سامانه‌ای جامع با هدف آموزش‌های غیر حضوری و صدور گواهینامه‌های ملّی و بین‌المللی معتبر برای کارآموزان محترم می‌باشد. در دوره های مجازی آموزشگاه آپادانا کارآموزان ضمن مدیریت و صرفه‌جویی در زمان و هزینه می‌توانند به صورت هوشمند دوره‌های آموزشی را بررسی، مقایسه و ثبت‌نام نمایند. ثبتنام از سرتا سر کشور برای دوه های حضوری و مجازی صورت می گیرید. در دوره های مجازی یا غیر حضوری بدین با ارسال DVD های آموزشی که شامل فیلم های تدوین شده دوره های حضوری می باشند.

کارآموز ضمن مطالعه فیلم ها امکان ارتباط مستقیم با اساتید دوره و رفع اشکال را خواهد داشت.پس از مطالعه پک آموزشی و شرکت در آزمون آنلاین مدرک دوره صادر و از طریق پست برای کارآموزان ارسال می گردد. برای مشاهده نمونه آموزش های حضوری و غیر حضوری  روی این لینک کلیک کنید.

تفاوت حسابداری صنعتی و حسابداری مالی

در حسابداری صنعتی به جمع آوری اطلاعات در زمینه هزینه های یک سازمان یا شرکت، محاسبه ی بهای تمام شده گزارشات و خدمات و ارائه روش های مناسب برای کاهش هزینه ها و افزایش سود پرداخته می شود و این اطلاعات همه از بررسی و تحلیل روش های تولید به دست می آیند.(آموزش حسابداری صنعتی)

و اما حسابداری مالی فرایند خلاصه سازی تمامی گزارشات معاملات انجام شده در یک کسبو کار یا مجموعه است و این اطلاعات جمع آوری و خلاصه شده نیز ثبت می شوند.حسابداری مالی در یک شرکت یا کسب و کار وضعیت مالی و عملکرد آن مجموعه را به صورت تصویری دقیق نشان می دهد.در حسابدرای مالی تمرکز روی ارائه مشاوره مالی تخصصی به مشتریان است.(آموزش حسابداری صنعتی)

میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (2 امتیاز)