پس از گذراندن دوره های حسابداری، کارآموزان می توانند برای دریافت مدرک فنی حرفه ای بین المللی در آزمون فنی حرفه ای حسابداری شرکت کنند. (آزمون حسابداری در تبریز)

آزمون حسابداری در تبریز

علم حسابداری

علم حسابداری به عنوان زبان تجارت شناخته می‌شود، زیرا از طریق تدوین گزارش‌های مالی، اطلاعات لازم درباره واحدهای اقتصادی را برای علاقه‌مندان، علاقه‌مندان و قانونی‌ها فراهم می‌کند. در واقع، حسابداری به عنوان یک زبان مشترک بین شرکت‌ها، سرمایه‌گذاران، مدیران و دولت، به منظور ارائه اطلاعات دقیق و روان درباره عملکرد مالی واحدهای اقتصادی استفاده می‌شود. این اطلاعات می‌تواند به منظور تصمیم‌گیری‌های استراتژیک و تجاری در سطح سازمانی و سطح صنعتی به کار گرفته شود

برای موفقیت و استخدام در حوزه حسابداری همین حالا با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیر

به جرات می توان گفت مؤسسه مالی و بازرگانی آپادانا تنها مؤسسه ای است که با ارائه محتوای بیشتر از حد انتظار دانشجو، وی را قادر ساخت تا با موفقیت و ایمن وارد بازار کار شود به گونه ای که پس از ورود به بازار کار، این حرفه حسابدار هیچ گونه ضعفی از نظر فناوری اطلاعات و دانش حسابداری احساس نمی کند. پس از گذراندن دوره جامع حسابدار حرفه ای، حسابدار آماده ورود به دوره های پیشرفته تر می باشد.

– استفاده از اساتید مجرب و نخبه برای آموزش مقدماتی و کاملا صحیح و عملی دانشجویان از مهمترین ویژگی های این موسسه می باشد(کلاس حسابداری در تبریز).

– آموزش حسابداری برای انواع مشاغل به صورت کاملا عملی و عملی

– هزینه کمتر نسبت به سایر موسسات و ارائه عناوین بیشتر و کاملتر

– تضمین دوره این است که دانشجو به صورت منظم و بدون تاخیر و غیبت در کلیه کلاس ها حضور داشته باشد و در صورتی که در پایان دوره به مباحث مطرح شده در کلاس تسلط نداشته باشد به کلیه تعهدات اعلام شده توسط استاد عمل کرده باشد. به انتخاب استاد می تواند آن درس را در دوره بعدی به صورت رایگان بگذراند. (آزمون حسابداری در تبریز)

برای ثبت نام در دوره های حسابداری در تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

آموزش دوره حسابداری در تبریز

حسابداری به معنای ثبت و ذخیره اطلاعات مالی، ارائه تجزیه و تحلیل و نتایج است، در واقع حسابداری را می توان راهی برای کنترل سلامت مالی، ارزیابی دارایی های مالی، بدهی ها و جریان نقدی در یک کسب و کار تعریف کرد.

سرفصل های دوره حسابداری در آموزشگاه  آپادانا تبریز

✅ تشخيص و كاربرد مفاهيم نظري حسابداري
✅ انجام عمليات مربوط به مطالبات – سفارشات و پيش پرداخت ها – موجودي ها – دارايي هاي ثابت مشهود و نامشهود – بدهي ها و تعهدات
✅ تشخيص مفاهيم سرمايه گذاري
✅ تهيه و تنظيم صورتهاي مالي
✅ تجزيه و تحليل صورتهاي مالي و تهيه نسبتهاي مالي
✅ آموزش کار با نرم افزار سپیدار

حسابداری به دو قسمت تقسیم می شود:

حسابداری: حسابداری یک فعالیت خدماتی است که وظیفه ­اش آماده کردن اطلاعاتی، که اساساً دارای ماهیت مالی هستند، در مورد واحد اقتصادی است.

حسابرسی: حسابرسی فرآیندی منظم و با قانون (سیستماتیک) جهت جمع ­آوری و تحلیل بی طرفانه شواهد در رابطه ادعاهای مدیریت در رابطه با فعالیت­ ها و رویدادهای اقتصادی،

به تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین و گزارش نتیجه ها به اشخاص ذینفع است.

آیا من می‌توانم در آزمون حسابداری در تبریز شرکت کنم؟

شما می توانید با شرکت در دوره آموزشی حسابداری در مجتمع اموزشی آپادانا بعد از اتمام دوره در آزمون حسابداری شرکت کرده و بعد از قبولی در آزمون براتون گواهی معتبر بین المللی صادر می شود. (آزمون حسابداری در تبریز)

آیا من می‌توانم حسابدار خوب در تبریز شوم؟

رشته حسابداری یکی از رشته های آموزش عالی است که متقاضیان هر سه گروه آزمایشی ریاضی و فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی می توانند این رشته را انتخاب کنند.

تمامی علاقه مندان می توانند با ثبت نام در دوره های آموزشی تبریز وارد این حرفه شده و در این حرفه متخصص شوند و وارد بازار کار شوند. 

فرصت‌های شغلی حسابداری در مشهد

فرصت های شغلی یک حسابدار در تبریز از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح را شامل می شود. کارآموزان رشته حسابداری می توانند در شغل های زیر استخدام شده و فعالیت داشته باشند:‏ حساب دار، حسابرس، مدیر مالی، کارشناس امور مالیاتی، کارمند بانک، رییس بانک، کارشناس پشتیبانی نرم‌افزار، تحلیل گر مالی، حسابرس یا مسئولان حسابداری و امور مالی در موسسات گوناگون مشغول به کار شوند.

ثبت نام دوره حسابداری

نحوه ثبتنام آزمون حسابداری در تبریز

💢برای ثبت نام در دوره های حسابداری 💢 می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از سه شعب مجتمع آموزشی آپادانا و یا تماس تلفنی با شماره تلفن چهار رقمی مجموعه ☎️☎️ (4164-041) ☎️☎️ و یا از طریق پیچ اینستاگرام آپادانا و یا از طریق ارسال پیام به شماره 09361364164 از طریق واتساپ اقدام به ثبتنام در این دوره نمایید(آزمون حسابداری در تبریز).

دوره حسابداری برای چه کسانی مناسب است؟

این دوره برای کسانی مناسب است که قصد دارند تا در معتبرترین آزمون حسابداری کشور که همان آزمون حسابدار رسمی است، شرکت کنند. مرکز آموزش حسابداران آپادانا در راستای تقویت دانش داوطلبان جهت شرکت در این آزمون، این دوره را با توجه به سرفصل­‌های آزمون  برگزار می­‌کند. (آزمون حسابداری در تبریز)

💲 مشاوره 041-4164
📞 تماس 09361364164 پشتیبانی
⏱ پشتیبانی آموزشی پشتیابی بعد دوره
⭐ بروزرسانی  تازه ترين سرفصل هاي آموزشی
🎯 نحوه ثبت نام و رزرو حضوری و تلفنی
میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (2 امتیاز)