رشته حسابداری یکی از پرطرفدار ترین رشته های تحصیلی است که علاقمندان می‌توانند در دانشگاه های کشور به تحصیل آن بپردازند.اما متاسفانه، آموزش هایی که در دانشگاه ها ارائه می‌شود معمولا برای پذیرفتن شغل بسیار حساس حسابداری نبوده و کسانی که داوطلب کار کردن در این زمینه هستند معمولا باید در این باره آموزشاتی به جز مطالب درسی دانشگاه نیز دریافت بکنند که این آموزش ها باید در آموزشگاه های معتبر و تخصصی باشد. (کلاس حسابداری در تبریز)

برای موفقیت و استخدام در حوزه حسابداری همین حالا با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیر

آموزشگاه حسابداری که انتخاب می‌نمایید، باید چند ویژگی مهم داشته باشد.

  • اساتید خوب حسابداری
  • محیط مناسب آموزشگاه حسابداری
  • آموزشگاه هایی با امکان معرفی به کار
  • قیمت دوره های آموزشگاه حسابداری
💎 ویژه بازارکارپروژه محور
💲 مشاوره041-4164
📞 تماس09361364164
⏱ پشتیبانی آموزشیپشتیابی بعد دوره
⭐ گواهینامهبین المللی
🎯 نحوه ثبت نامحضوری – تلفنی – اینترنتی

اساتید خوب حسابداری
حضور اساتید حسابداری خوب، مهم ترین نکته ای است که باید موقع انتخاب بهترین آموزشگاه حسابداری در نظر بگیرید. بسیار شنیده ایم که در زمینه های مختلف گفته می‌شود که توانایی تدریس یک کار با توانایی انجام آن کار متفاوت است.

این موضوع حتی اگر در مهارت های دیگر درست باشد در آموزش حسابداری کاملا بی معنی است. استاد خوب در حسابداری استادیست که از همه لحاظ در انجام فعالیت های مربوطه ماهر بوده و توانایی انجام تمام اعمال مربوطه را داشته باشد تا بتواند از تجربیات خود نیز به داوطلبان آموزش دهد.

علاوه بر این استاد شما باید با مطالعه مفید درباره این دانش، اطلاعات خود را به روز نگه داشته و به شما کمک نماید و این تنها در صورت داشتن علاقه و مهارت امکان پذیر است.

ثبت نام دوره های حسابداری در تبریز

محیط مناسب آموزشگاه حسابداری
ویژگی دیگر اموزشگاه حسابداری مناسب، وجود محیط خوب و ابزار لازم یادگیری است. در صورتی که مشاهده کردید که یک اموزشگاه بیش از حد ظرفیت دانشجو می ‌پذیرد بهتر است بدانید کاری غیر اصولی انجام داده که قطعا در روند یادگیری شما تاثیر منفی خواهد گذاشت(آموزش حسابداری در تبریز).

آموزشگاه هایی با امکان معرفی به کار
یکی از موارد دیگری که باید موقع انتخاب کلاس آموزشی حسابداری در نظر بگیرید سطح خود در این حوزه است. معرفی بازارکار، یکی دیگر از فاکتورهایی است که موقع انتخاب اموزشگاه مناسب باید در نظر بگیرید. ارائه ضمانتنامه جهت یافتن بازارکار مناسب پساز اتمام آموزش ها یکی از بهترین نشانه های اعتبار اموزشگاه و اموزش های ارائه شده در آن است.

قیمت دوره های آموزشگاه حسابداری
مواردی مانند هزینه کلاس ها، اعتبار جهانی و اعطای گواهینامه بین المللی، روش های مختلف آموزش و برگزاری سمینار ها نیز می‌توانند در انتخاب بهترین آموزشگاه حسابداری کمک کننده باشند.

برای ثبت نام در دوره های حسابداری در تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

چرا باید در کلاس حسابداری در تبریز شرکت کنم؟

تغییرات سریع جامعه امروزی حسابداری یا زبان تجارت را که در ثبت و تجزیه و تحلیل اطلاعات اساسی اقتصادی در موسسات مختلف مورد استفاده میباشد، بسیار پیچیده کرده است. تصمیم گیری صحیح و دقیق تربر مبنای اطلاعات قابل اعتماد برای توزیع مطلوب و استفاده از منابع کمیاب ملی بسیار ضروری به نظر می رسد. بنابراین حسابداری نقش مهمی را در سیستم اقتصادی و اجتماعی هر جامعه ایفاء می کند.

در دنیای متغیر بازرگانی و صنعت نقش حسابداری عملاً و به تدریج تکامل پیدا کرده و علاوه بر وظیفه کنترل که نتیجه بسیار طبیعی کار حسابداری است، در مسائل برنامه ریزی بازرگانی و پیش بینی های اقتصادی نیز نقش مهمی را بر عهده گرفته است. (آموزش حسابداری در تبریز)

تعریف حسابداری و حسابرسی

حسابداری یک فعالیت خدماتی است که وظیفه اش فراهم کردن اطلاعات کمی، که اساسا دارای ماهیت مالی هستند، درباره واحد اقتصادی است. اطلاعات فراهم شده توسط حسابداری باید در تصمیم گیری های اقتصادی سودمند باشد. (دوره حسابداری در تبریز)

حسابرسی فرآیندی منظم و با قاعده (سیستماتیک) جهت جمع آوری و ارزیابی بی طرفانه شواهد درباره ادعاهای مدیریت در ارتباط با فعالیت ها و وقایع اقتصادی، به منظور تعیین درجه انطباق این ادعاها و اظهارات با معیارهای از پیش تعیین شده و گزارش نتایج به افراد ذینفع است.

رابطه بین حسابداری و حسابرسی

خروجی فرآیند حسابداری، موضوع اصلی عملیات حسابرسی است و غالب شواهدی که در فرآیند حسابرسی مورد استفاده قرار می گیرد توسط سیستم حسابداری تهیه شده است. در بیشتر مواقع حسابرسی و برخی از تکنیک های آن چنان با فرآیند حسابداری آمیخته که گویی از اجزای لاینفک سیستم حسابداری است. بنابراین از بسیاری جهات حسابداری و حسابرسی تفکیک ناپذیرند و بدین دلیل حسابرس باید متخصص حسابداری نیز باشد، در صورتی که حسابدار نیازی به تخصص در زمینه حسابرسی ندارد.

کلاس حسابداری در تبریز

بهترین کلاس حسابداری در تبریز

حسابداری یک شغل پرطرفدار است چراکه هر شرکتی به یک حسابدار خبره برای مدیریت جنبه‌‌های مالی و اقتصادی کسب‌وکار خود نیاز دارد و فردی که بتواند به خوبی در بازار کار حسابداری مهارت خود را نشان دهد خیلی سریع می‌تواند به درآمد خوبی برسد هر فرد با هر رشته می‌تواند در دو دوره مهارت محور و استاندارد شده (معتبر در 186 کشور) به راحتی وارد بازار کار حسابداری شود.دوره اول با نام «حسابداری مقدماتی» برگزار می‌گردد. که افراد از این دوره می‌توانند مدرک معتبر و قابل ترجمه دریافت نمایند.

آموزش حسابداری در تبریز

مهارت‌آموزان بعد از گذراندن دوره‌ی اول می‌توانند وارد دوره دوم با عنوان “آمادگی برای کار” شده و مهارت‌های «حقوق و دستمزد»، «نرم‌افزار» و کلیه موارد قانونی بازار کار را گذرانده و از این دوره نیز مدرک معتبر و قابل ترجمه دریافت نمایند.
هر فرد با هر رشته می‌تواند در دو دوره مهارت محور و استاندارد شده (معتبر در 186 کشور) به راحتی وارد بازار کار حسابداری شود. (آموزش حسابداری در تبریز)
حتی برای یک مدیر حسابداری شدن هم دوره‌های دیگر پاسخگوی نیازهای فرد جویای مهارت عالی است.

ثبت نام دوره حسابداری

نحوه ثبت نام در کلاس حسابداری در تبریز

💢برای ثبت نام در دوره های حسابداری 💢 می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از سه شعب مجتمع آموزشی آپادانا و یا تماس تلفنی با شماره تلفن چهار رقمی مجموعه ☎️☎️ (4164-041) ☎️☎️ و یا از طریق پیچ اینستاگرام آپادانا و یا از طریق ارسال پیام به شماره 09361364164 از طریق واتساپ اقدام به ثبتنام در این دوره نمایید(کلاس حسابداری در تبریز).

ثبت نام دوره های حسابداری در تبریز

هدف آموزش حسابداری در تبریز

رشته حسابداری یکی از مشاغل حساس و نیازمند دقت است، چرا که کوچک‌ترین اشتباه و خطا در ضمن آن می‌تواند خسارت‌های جبران ناپذیر زیادی را به بار آورد. از این رو لازم است بر کلیه‌ی امور و سر فصل‌های حسابداری تسلط داشته باشید تا کلیه کارها را بدون کوچک‌ترین خطا و اشتباهی به خوبی انجام دهید.در دوره‌های آموزش حسابداری در تبریز می‌آموزید که لازم است بر مبنای پایه و اصول حسابداری و قوانین وضع شده در آن، کلیه‌ی امور را محاسبه کنید.

بهترین آموزشگاه حسابداری در تبریز

حسابداری مالی، ستون فقرات هر کسب و کاری است. کسب‌وکارها به افرادی با مهارت‌های حسابداری نیاز دارند تا امور مالی را به اشکال مختلف دنبال کنند، مانند اعتبار، بدهی، حقوق و دستمزد، تشکیل پرونده مالیاتی و غیره. بنابراین، جای تعجب نیست که مهارت‌های حسابداری همیشه مورد تقاضا هستند

اداره آمار کار ایالات متحده رشد 10 درصدی را برای بازار کار حسابدار و حسابرس طی دوره ده ساله 2016 تا 2026 پیش‌بینی کرده است، در حالی که رقم پیش‌بینی رشد شغلی کلی برای همه مشاغل 7 درصد در دوره زمانی مشابه است. بنابراین چشم انداز حرفه حسابداری بسیار خوب به نظر می رسد(کلاس حسابداری در تبریز)

دوره حرفه ای حسابداری در تبریز

کسب و حفظ مهارت های حسابداری ممکن است کاری دلهره آور به نظر برسد، اما اینترنت یادگیری را متحول کرده و آن را بسیار ساده تر کرده است. دوره‌های حسابداری به شما این امکان را می‌دهد که مهارت‌های اساسی برای حرفه خود را بیاموزید، روی تکالیف کار کنید، در امتحانات شرکت کنید، حتی با دانشجویان دیگر در بحث‌های مجازی شرکت کنید(آموزش حسابداری در تبریز).

اگر مطمئن نیستید که کلاس‌ها و آموزش‌های حسابداری آنلاین خود را از کجا شروع کنید، پیشنهاد ما شرکت در  دوره های آموزشی مجتمع آپادانا می باشد. بنابراین چه کارآفرینی باشید که به‌دنبال مهارت‌های حسابداری شخصی هستید یا مبتدی که به دنبال ورود به بازار کار حسابداری هستید یا یک حرفه‌ای حسابداری معتبر که به دنبال گواهینامه حسابداری برای پیشرفت شغلی خود هستید، یک دوره حسابداری مرتبط برای شما در این آموزشگاه وجود دارد.

این حسابداری برای چه کسانی مناسب است؟

دوره حسابداری برای افرادی است که به دنبال توسعه مهارت ها و دانش خود در زمینه های مرتبط با حسابداری و همچنین برای کسانی است که

 ✅می خواهید مهارت ها و دانش مرتبط با دوره آموزشی حسابداری را تقویت کنید.

 ✅استفاده از حسابداری: دوره آموزشی حسابداری دانش مربوط به حرفه یا حرفه خود را.

 ✅نیاز به حسابداری: دوره آموزشی حسابداری مهارت های مرتبط با برنامه های شغلی و فرصت های جدید.

 ✅چه کسی می خواهد دوره آموزشی حسابداری را یاد بگیرد و در زندگی واقعی استفاده کند.

 ✅هر کسی که می خواهد حسابداری را نشان دهد: دوره آموزشی حسابداری برای کارفرمایان یا مشاغل احتمالی.

 ✅هر کسی که می خواهد مهارت های مربوط به دوره آموزشی حسابداری: حسابداری را اعمال کند و در مسیرهای شغلی مرتبط شیرجه بزند

مهارت هایی که یک حسابدار باید داشته باشد

1- تجزیه و تحلیل برای صدور اسناد حسابداری

یک حسابدار باید درک و شناخت درستی از سیستم اطلاعاتی در حسابداری داشته باشد و به درستی بداند که وظیفه اش در این سیستم چیست . از پایه‌ای ترین مهارت‌های حسابداری ، می‌توان مهارت تجزیه و تحلیل آثارو رویدادهای مالی را بر روی عناصر اصلی حسابداری نام برد که در حقیقت بر اساس معادله حسابداری تعریف می‌شوند.

2- کار با نرم افزار Excel

یکی از مهمترین وظایف حسابداران در سیستم اطلاعاتی حسابداری تولید و ارائه گزارشات مالی است. یکی از ابزارهای پر کاربرد و دارای قابلیت‌های بالا که در سیستم اطلاعاتی قرار می گیرد ، نرم افزار Excel است. در حرفه حسابداری ، حسابدارانی که توانمندی سطح بالا در استفاده از برنامه Excel را دارا هستند ، مزیت رقابتی بیشتری نسبت به سایر حسابداران دارند . اکسل را از اینجا رایگان یاد بگیرید.

3- توانایی استفاده از قوانین و مقررات مالیاتی ، بیمه و کار و تجارت

حسابدار در سیستم اطلاعاتی حسابداری موظف است موازین قانونی را رعایت کند. آگاهی از تکالیف مقرر در قانون مالیاتهای مستقیم ، قانون مالیات بر ارزش افزوده و تجارت و سایر قوانین مرتبط برای حسابداران ضرورتی انکار ناپذیر است. این مهارت در نوع خود مهم و یادگرفتن و برای موفقیت و پیشرفت در حسابداری مورد نیاز است.

4- مهارت محاسبه حقوق و دستمزد، بیمه و مالیات کارکنان

حسابداران از پایین ترین سطح تا بالاترین سطح فعال در سیستم اطلاعات حسابداری لازم است مبانی قانونی حقوق و دستمزد ، حداقل حقوق پایه ، مزایای قانونی ، کسور قانونی ، نحوه محاسبه حقوق و دستمزد را نیز فرا بگیرند(کلاس حسابداری در تبریز).

5- تهیه و ارسال اظهار نامه مالیات بر درآمد

اطلاع از مبانی قانونی اظهارنامه عملکرد ، نرخ های مالیات بر درآمد ، مواعد قانونی ارسال آنها ، نحوه تکمیل ، نحوه دسترسی به این اظهارنامه‌ها و تهیه اطلاعات مورد نیاز برای درج ، جرائم متعلقه در صورت عدم تهیه و ارسال ، از نکات فوق العاده مهمی است که حسابداران باید آنها را بدانند(آموزش حسابداری در تبریز).

6- تهیه و ارسال گزارش فصلی خرید و فروش

فرآیند تهیه و تکمیل و ارسال تکلیف قانونی گزارش صورت معاملات فصلی از طریق نرم افزارهای تهیه شده از طرف سازمان امور مالیاتی بصورت آنلاین و آفلاین انجام می گیرد . بنابراین هر حسابداری که در شرکتها و موسسات و سازمانهای دولتی و نهادهای عمومی کشور مثل شهرداری ها مشغول بکار لازم است مهارت نحوه تهیه و تکمیل صورت معاملات و ارسال از طریق نرم افزارهای مربوطه را بداند(دوره حسابداری در تبریز).

7- مهارت ثبت دفاتر قانونی

در اولین گام آموزش حسابداری ، دانشجویان ، نحوه‌ی ثبت‌های حسابداری در دفاتر روزنامه و کل را آموزش می بینند ، اما متاسفانه بعد از فارغ التحصیل شدن مهارت کافی برای ثبت دفاتر قانونی را ندارند(کلاس حسابداری در تبریز).

8- محاسبات مالیاتهای تکلیفی

یکی از مهارت‌های که تاکید می شود حسابداران در آن تبحر و تسلط خوبی پیدا کنند. مهارت محاسبات مالیاتهای مربوط به اجاره املاک ، ماشین آلات ، مالیات حق‌الزحمه موضوع تبصره ۱ و ۲ ماده ۸۶ اشخاص حقیقی ، مالیات اشخاص خارجی موضوع ماده ۱۰۷ ، مالیات تکلیفی مربوط به آرژانس‌های هواپیمایی ماده ۱۱۳ و ماده ۴۸ ق.م.م می‌باشد .

میانگین رتبه 4.6/5 تعداد رای (14 امتیاز)