میانگین رتبه 5/5 تعداد رای (1 امتیاز)

آموزش حسابداری فنی و حرفه ای تبریز

حسابداری از جمله شغل های پرطرفدار در ایران به شمار می آید. بعضی افراد از طریق تحصیلات دانشگاهی و بعضی دیگر از طریق تجربی یعنی با کارآموزی در این شغل و یا مشاهده پک های آموزشی از صفر تا 100 این مهارت را کسب میکنند. اما ما به شما پیشنهاد میکنیم یک دوره اصولی و کاملا عملی در یکی از معتبرترین آموزشگاه های حسابداری در تبریز بگذرانید که در انتهای دوره نیز مدرک بین المللی و معتبر تحت نظر سازمان فنی و حرفه ای به شما بدهد. (آموزش حسابداری فنی و حرفه ای تبریز)

پس اگر می خواهید وارد شغل حسابداری شوید اما هیچ شناختی از آن ندارید و یا فارغ التحصیل این رشته هستید و به دلیل داشتن استرس و نبود اعتماد به نفس لازم نمی توانید در این حرفه ورود کنید با ما همراه باشید. (آموزش حسابداری بازار کار)

برای موفقیت و استخدام در حوزه حسابداری همین حالا با کارشناسان آموزشگاه آپادانا تماس بگیر

آموزشگاه حسابداری آپادانا با نظارت سازمان فنی و حرفه ای برگزار کننده دوره های آموزش حسابداری به صورت تخصصی بوده و پس از اتمام دوره، اقدام به صدور مدرک رسمی و معتبر می نماید. این واحد آموزشی با دارا بودن سابقه 13 ساله در زمینه آموزش های بازار کار و با توجه به داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری همیشه جزء بهترین آموزشگاه های حسابداری در تبریز بوده و سالانه مخاطبین زیادی را در رشته حسابداری به صورت حضوری و مجازی آموزش میدهد.

این واحد آموزشی در تبریز با توجه به داشتن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری، همیشه جزء بهترین آموزشگاه حسابداری تبریز بوده و بیشترین مخاطب آموزش حسابداری بازار کار و نرم افزارهای حسابداری را به صورت حضوری و مجازی داراست. (آموزش حسابداری فنی و حرفه ای تبریز)

آموزش حسابداری پیشرفته فنی و حرفه ای در تبریز

تجربه ثابت کرده که افراد همیشه به دنبال راهی میانبر برای رسیدن به اهدافشان هستند. خبر خوب اینکه 💎آموزش حسابداری آپادانا تبریز سکوی پرش شماست💎 که در مدت زمان کوتاهی شما را به اهداف بزرگتان میرساند. برای یادگیری حسابداری کاربردی و عملی و ورود سریع به بازار کار در آموزش های حسابداری آموزشگاه آپادانا شرکت کرده و در زمان کوتاهی از مهارت های کسب شده خود درآمدزایی کنید. حمایت ما از شما تنها به آموزش حسابداری از پایه تا پیشرفته خلاصه نمیشود و شما پس از گذراندن دوره آموزشی پشتیبانی خواهید شد. (آموزش حسابداری فنی و حرفه ای تبریز)

برای ثبت نام در دوره های حسابداری در تبریز با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

آموزشگاه حسابداری فنی و حرفه ای در تبریز

آموزش حسابداری و علوم مالی (دوره حسابداری): در آموزش حسابداری به درک کاملی دست خواهید یافت که حسابداری زبان تجارت است. هرچه زبان را بهتر یاد بگیرید، کنترل بیشتری بر زندگی مالی خود خواهید داشت. حسابداری سیستمی است که داده های مربوط به فعالیت های واحد تجاری را دریافت و اندازه گیری می کند، سپس آنها را پردازش می کند و در قالب فعالیت ها و عملکرد واحد تجاری به تصمیم گیرندگان گزارش می دهد. (کلاس حسابداری در تبریز)

دو سوم جمعیت جهان از نظر مالی بی سواد هستند. هر ساله تعداد زیادی از فارغ التحصیلان رشته حسابداری وارد بازار کار می شوند و بدون مهارت آن را ترک می کنند. دانشجویان ایرانی، به ویژه آنهایی که در رشته حسابداری تحصیل می کنند، از نظر تئوری قوی هستند، اما در عمل فاقد کارایی مورد نیاز بسیاری از مؤسسات و شرکت ها هستند. (آموزش حسابداری فنی و حرفه ای در تبریز).

 

آموزش حسابداری فنی و حرفه ای تبریز

مخاطبین کلاس آموزش حسابداری در تبریز

در دپارتمان حسابداری دوره هایی آموزش داده می شود که منجر به تربیت حسابداران مبتدی، متوسط یا حرفه ای می شود و با توجه به تقاضای بازار امروز برای استخدام در حوزه حسابداری مفید است، دوره هایی که در دپارتمان حسابداری مجتمع آموزشی آپادانا برای اشتغال علاقه مندان حسابداری است، این دوره ها عبارتند از: آموزش حسابداری مالی خدماتی، آموزش حسابداری بازرگانی، آموزش دوره آشنایی با نظام حقوق و دستمزد و آموزش نرم افزارهای هلو، سپیدار و اکسل در حسابداری، اصطلاحاً حسابداری مکانیزه گفته می شود. (آموزش حسابداری فنی و حرفه ای تبریز)

مفاهیمی که در طول دوره آموزشی حسابداری فنی و حرفه ای مقدماتی تبریز با آن آشنا می شوید :

  • تعاریف و مفاهيم حسابداری
  • چگونگي ثبت وقايع مالی
  • تهيه صورت‌هاي مالی
  • حسابداری موجودی
  • حسابداري اسناد دريافتنی
  • نحوه تهيه گزارشات مالی
  • انجام پروژه‌های حسابداری بصورت عملی
  • حسابداری واحدهای خدماتی ، صنعتی و…
ثبت نام دوره حسابداری

نحوه ثبتنام در آموزش حسابداری در تبریز

💢برای ثبت نام در دوره های حسابداری 💢 می توانید از طریق مراجعه حضوری به یکی از سه شعب مجتمع آموزشی آپادانا و یا تماس تلفنی با شماره تلفن چهار رقمی مجموعه ☎️☎️ (4164-041) ☎️☎️ و یا از طریق پیچ اینستاگرام آپادانا و یا از طریق ارسال پیام به شماره 09361364164 از طریق واتساپ اقدام به ثبتنام در این دوره نمایید(آموزش حسابداری در تبریز).

ثبت نام دوره های حسابداری در تبریز